
Tens gestoria? Empresa de neteja? Envies correus comercials? El teu web recull contactes o formularis? Potser també hauries d’actualitzar o posar en practica la teva política de protecció de dades.
Si voleu estar al corrent de la llei de protecció de dades, fa falta que realitzeu estudi de com capteu les dades, l’ús que en feu i una identificació de riscos de fugida de dades per mitjana del Personal, Clients i Proveïdors. Un cop fet l’estudi caldria definir les mesures correctores necessàries, fer els tràmits pertinents amb l’administració, la redacció dels textos legals de consentiment d’ús, confidencialitat o cessió de dades a tercers.
Si ja ho tens al dia, recorda que Grafreak et podem ajudar a fer la web tècnicament apropiada per aquesta protecció, habilitant els camps de confirmació necessaris, facilitant pàgines i espais on mostrar els textos legals o allò que requereixi el projecte, com ja saps treballem a mesura!
Nosaltres no disposàvem dels coneixements i a banda de formar-nos i documentar-nos, hem delegat aquesta funció a una consultoria de la societat de la informació, si com nosaltres, no tens clar per on començar et podem facilitar el seu contacte, un personal professional i proper.
Us deixem aquí aquesta presentació, de l’última formació a la qual vàrem assistir.